четвртак, 7. фебруар 2013.

ЈЕДНО И МНОШТВО

                 Ја сам једно. Ја сам и мноштво. Мој живот је и кратак и дуг. Живим месец дана, али и 40 година. Умирем сваког месеца, али се и рађам сваког месеца. Ако ми се свиди умирем и рађам се недељно или сваких две недеље, а понекад се родим и умирем као близанац. Једном сам умрла и родила се тек после 8 година. Моје ново рођење је слављено више него икад. Имам хиљаде пријатеља и старих и младих. Младих у последње време, мало мање, али и то се мења све их је више.
                 Ја сам времеплов и машина за путовање у фантазију. Моји пријатељи са мном путују и у стари век и на Дивљи Запад и у далеку будућност. Отимамо Јелену Тројанску, срећемо се са Југуртом и путујемо свемиром са Флаш Гордоном. Решавамо проблеме са Рип Кирбијем, помажемо Модести Блејз. Градимо ранч са Команчом и помажемо Индијанцима под вођством Блуберија. Забушавамо у предузећу са Гастоном, а у касарни са Билијем. Млатимо Римљане и једемо вепрове са Астериксом и Обеликсом. Ношени ветром на далекој планети заједно са ратницима Акбара и демоном са Кариба уз помоћ принца Валијанта и космичких путника спасавамо Малтежанина док траје индијанско лето.
                 Ја сам СТРИПОТЕКА.

Нема коментара:

Постави коментар