недеља, 1. јул 2012.

Рођенданске жеље

              Сви знају да сам ја познат као један од највећих душебрижника на овом свету. Стално бринем о пријатељима и рођацима. Ето, неколико ноћи већ не могу да спавам јер сам забринут за њих. Вртим се и вртим по кревету, али не вреди, сан неће на очи. Неки ми немир обузео душу. Бринем, зато што ће они ускоро морати да донесу тешку одлуку. Није то лака одлука. Тешко ће им бити. Мораће да се одлуче у вези једне врло важне ствари. Једне или више, видећемо 29-тог јула, када ми је рођендан. Ова моја секирација је у вези доношења одлуке шта да ми купе за рођендан. Ја сам по природи скроман човек и задовољавам се малим ситницама - СТРИПОВИМА. Никада нисам волео да бирам поклон - СТРИПОВИ, већ сам препуштао госту да сам одабере шта да ми купи - СТРИПОВЕ. Дешавало се да неко није сигуран шта да ми купи, дезодоранс или пасту за бријање, па ме пита, а ја љубазно кажем да одлучи сам - СТРИПОВИ. Дешавало се да неко донесе какав симпатичан поклон у виду шоље, мајице или новчаника, а ја се тада обрадујем и љубазно насмешим и изразим наду да ћу и догодине добити неки тако симпатичан поклон - СТРИПОВЕ.
               Ове године моје срце и моја душа су се узнемирили због мојих неодлучних пријатеља и рођака, па иако ми моја скромност помало смета у овоме што ћу урадити, ја сам решио да им помогнем да се одлуче у вези поклона за мој 18-ти пута 2 плус 1 рођендан. Ето, ове године, нека ми сви купе СТРИПОВЕ. Јаој, поцрвенех и постидех се док ово пишем, али, ето, жртвовах се и иако моје срце сада пати, ја написах да ми купе СТРИПОВЕ. Сад се поставља питање: које стрипове? Познато је да ја имам скромну колекцију од преко две хиљаде и триста стрипова, па како онда да знају које да ми купе? Ето, видите где ме доведе моја брига за људе. Сад смо баш  у проблему, није да се ја нећу обрадовати дупликату, али ће радост мојих рођака и пријатеља бити већа, ако погоде баш онај стрип који немам. Мораћу даље да се жртвујем. Радо ћу испод овог текста написати које стрипове немам, а које бих баш волео да имам, а ви желите да ми купите. Ставићу име стрипа и издавачку кућу на списак, само да бих олакшао рођацима и пријатељима набавку стрипова, од који већину могу купити у продавници стрипова Дарквуд на Зеленом венцу. Пошто ја нисам ситна душа и цена ових стрипова ми није битна, јер стрип ми је подједнако драг, па коштао он 190 динара или 3000 динара, ја ћу одабрати оне за које имате пара. Пуштам, како ми то моја скромност налаже, да пријатељи и рођаци сами одаберу колико ће да плате СТРИПОВЕ које ће да ми купе. А пошто ни они нису ситне душе, ни они неће обраћати пажњу на цену, већ на то да ли је стрип тврдокоричени или у боји.
              С надом да сам овим олакшао мојим пријатељима и рођацима и да ћу себи обезбедити миран и леп сан, сваком ћу се стрипу обрадовати!.


Дарквуд:

Konan Hronike 1-5


Konan - Divlji mač Simerije 4-9
Tarzan - Nedeljne kolor table 1-2
Osvetnici - Ultron napada
Osvetnici - Doba Ultrona  
Kenija 

Stvorenje iz močvare 3-5

Iz Pakla

Betmen: Ludnica Arkam

Crna Orhideja

Kolekcionar

Чаробна књига:

Flaš Gordon 1-3

Princ Valijant 4-8

Rip Kirbi 2-6

Комико:

Слејн, Рогати бог

 

               Е сад могу мирно да спавам кад знам да сам вам олакшао муке!

1 коментар: